Τρόποι παραγγελίας

+ Β.1 Διαθεσιμότητα προϊόντων

Ο πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε τηλεφωνικά. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται να ενημερώσει τους πελάτες σε περίπτωση επιγενόμενης (μετά την υποβολή παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη) μη διαθεσιμότητας κάποιου είδους, για τον πιθανό χρόνο παράδοσης.

Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον πελάτη, ο πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του (με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) η οποία γίνεται αζημίως για τον πελάτη.

Αν η μη διαθεσιμότητα αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων ειδών μίας παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

Επίσης, οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με την ένδειξη «Προσφορές Εντύπου» ή άλλες παρόμοιες εκφράσεις, αποτελούν προσφορά περιορισμένης χρονικής διάρκειας και ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Για τα είδη αυτά τηρείται αυστηρά σειρά χρονικής προτεραιότητας στην εκτέλεση των παραγγελιών.

+ Β.2 Υποβολή Παραγγελίας

Ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον επιθυμεί να υποβάλει παραγγελία μπορεί προηγουμένως να ακολουθήσει τη διαδικασία εγγραφής χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα (λήψη username και password), ώστε εν συνεχεία να αναγνωρίζεται και να ταυτοποιείται από το κατάστημα, για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών του στο μέλλον. O χρήστης επιλέγει το προϊόν που επιθυμεί να αγοράσει και το καταχωρεί προσωρινά στο εικονικό “καλάθι αγορών” του στο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Διευκρινίζεται ότι αγορές μπορεί να πραγματοποιήσει ελεύθερα οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος χρήστης, χωρίς να απαιτείται να είναι εγγεγραμμένος ή να εγγραφεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Ο χρήστης προχωρά σε δεσμευτική για τον ίδιο παραγγελία, με υποχρέωση πληρωμής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, προϊόντος που βρίσκεται προσωρινώς αποθηκευμένο στο “καλάθι αγορών” του, πατώντας διαδοχικά τα κουμπιά “Διάβασα και Αποδέχομαι τους Όρους και προûποθέσεις συναλλαγών” και “OΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”.

Κατόπιν ακολουθεί ηλεκτρονική επιβεβαίωση από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ της λήψης της παραγγελίας του χρήστη, η οποία στέλνεται αυτόματα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει καταχωρηθεί στα στοιχεία του πελάτη. Η επιβεβαίωση αυτή αποτελεί μόνο πιστοποίηση της λήψης της παραγγελίας και δεν αποτελεί αποδοχή από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ της παραγγελίας. Η αποδοχή εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ της παραγγελίας και η ολοκλήρωσή της πραγματοποιείται αφού η ΕΤΑΙΡΕΙΑ αποστείλει είτε στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του χρήστη είτε με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο μέσο, ακόμα και τηλεφωνικά, σχετικού μηνύματος επιβεβαίωσης της δυνατότητας εκτέλεσης της παραγγελίας και αποστολής του παραγγελθέντος προϊόντος ή ετοιμότητας για παραλαβή του από φυσικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Στο μήνυμα αυτό ηλεκτρονικά ή και τηλεφωνικά συμφωνείται και ο χρόνος παράδοσης.

Νοείται ότι στην περίπτωση που για κάποιο λόγο η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν αποδεχθεί την πρόταση του χρήστη και δεν ολοκληρωθεί η επιβεβαίωση της παραγγελίας, ουδεμία υποχρέωση πληρωμής έχει ο χρήστης και εφόσον έχει προβεί σε σχετική πράξη πληρωμής (π.χ. με πιστωτική κάρτα ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαρασμό της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ), η πληρωμή ακυρώνεται με ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και τυχόν καταβολές επιστρέφονται στον πελάτη με τον ίδιο τρόπο που έγιναν.

Καμία τροποποίηση της παραγγελίας ή νέα συμφωνία επ’ αυτής δεν γίνεται δεκτή αν δεν αποτυπωθεί εγγράφως και δεν γίνει δεκτή από αμφότερες τις πλευρές.

Πριν από τη διαβίβαση της παραγγελίας ο πελάτης οφείλει να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό των αγαθών και υπηρεσιών που παρήγγειλε, όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του καταστήματος ώστε να μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων ή και υπηρεσιών. Η παράλειψη του πελάτη να ενημερωθεί επαρκώς δεν βαρύνει σε καμία περίπτωση την εταιρεία αλλά αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του.

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στην ηλεκτρονική σελίδα κάθε προϊόντος είναι πάντοτε οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογών Φ.Π.Α.), ισχύουν για πώληση από το ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν περιλαμβάνουν έξοδα αποστολής ή μεταφοράς και συναρμολόγησης τα οποία υπολογίζονται στη συνέχεια στην σελίδα της παραγγελίας με βάση τους σχετικούς κανόνες χρέωσης του σχετικού κεφαλαίου των παρόντων όρων κατωτέρω. Σε περίπτωση που τα έξοδα αποστολής και παράδοσης, δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων λόγω της ιδιαιτερότητας του τόπου παράδοσης, δηλώνεται η επιφύλαξη για πρόσθετη επιβάρυνση εξόδων αποστολής στο κείμενο της παραγγελίας και αυτά υπολογίζονται και γνωστοποιούνται στον πελάτη, με τηλεφωνική επικοινωνία και ζητείται η αποδοχή εκ μέρους του.

Οι διευθετήσεις πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, η προθεσμίας εντός της οποίας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά ή να παράσχει τις υπηρεσίες της και, όπου τυγχάνει εφαρμογής, η πολιτική που εφαρμόζει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αντιμετώπιση των παραπόνων ή οι προûποθέσεις, οι εξαιρέσεις, η προθεσμία και οι διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης περιγράφονται κατωτέρω.

Ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τη δαπάνη επιστροφής των αγαθών σε περίπτωση υπαναχώρησης του όταν και σε περίπτωση που με τη σύμφωνη γνώμη της εταιρείας η υπαναχώρηση ισχύει.

+ Β.3 Προπαραγγελία – προκράτηση προϊόντος

Οι πελάτες μπορούν να προ-παραγγέλλουν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος τα προϊόντα που εμφανίζονται με την ένδειξη «προπαραγγελία» ή «προ-κράτηση». Η ένδειξη αυτή σημαίνει ότι η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μέχρι τη στιγμή εκείνη δεν έχει πραγματοποιήσει πρώτη παραλαβή τέτοιων εμπορευμάτων προς διάθεση αλλά η πρώτη αυτή παραλαβή αναμένεται σε σύντομο χρόνο που θα πρέπει να γνωστοποιείται στον πελάτη.

Σε τέτοια παραγγελία εφόσον γίνει αποδεκτή από την εταιρεία και η πληρωμή γίνεται με πιστωτική κάρτα ή χρηματοδότηση δανείου, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να επισπεύσει την είσπραξη του τιμήματος ακόμα και εν αναμονή της πρώτης παραλαβής του είδους της προπαραγγελίας. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να προβλέψει εύλογο απόθεμα προϊόντων για την ικανοποίηση των προπαραγγελιών και προκρατήσεων.

Στα προϊόντα αυτά τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας.

+ Β.4 Εσφαλμένη αναγραφή τιμής

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση με βάση την αρχή της καλής πίστης και τις συνήθειες των συναλλαγών, να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, με τιμή εσφαλμένη δηλαδή διαφορετική από την ισχύουσα με βάση την τιμολογιακή πολιτική της για το εν λόγω χρονικό διάστημα.

Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο λάθος στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνον των παραγγελθέντων ειδών, τότε η παραγγελία ισχύει κανονικά για τα υπόλοιπα είδη μόνον και θεωρείται μη γενομένη για τα είδη στα οποία διαπιστώθηκε σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δύναται να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. Καμία πρόσθετη χρέωση στην παραγγελία δεν βαρύνει τον πελάτη χωρίς τη ρητή συναίνεση του.

Η αποστολή της παραγγελίας προς έγκριση προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αποτελεί δήλωση αποδοχής και συναίνεσης για όλες τις χρεώσεις που στην παραγγελία διαλαμβάνονται. Ο πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά (τηλ 2310 681250) είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]).