Συχνές ερωτήσεις

+ Γιατί να επιλέξω τα έπιπλα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ;

Είμαστε 100% ελληνική επιχείρηση που απασχολεί περισσότερους από 220 Έλληνες εργαζόμενους από τους οποίους οι μισοί προσελήφθησαν την τελευταία διετία.

Διαθέτουμε μοντέλα επίπλωσης για όλους τους χώρους, κατασκευασμένα από τα καλύτερα υλικά, με απαράμιλλη φινέτσα, λειτουργικότητα και σύγχρονο σχεδιασμό, πολλές φορές στην αιχμή των τάσεων της αγοράς.

Στα καταστήματά μας θα βρείτε μεγάλη ποικιλία από πρωτότυπα διακοσμητικά είδη, πίνακες, χαλιά και πολλές άλλες ιδέες για μια ολοκληρωμένη εικόνα σύγχρονου σπιτιού.

Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι διακόσμησης της εταιρείας μας, σας περιμένουν στα πολυτελή καταστήματά μας, πάντα πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν και να σας προτείνουν τρόπους για να αναβαθμίσετε το χώρο σας.

Τα περισσότερα μοντέλα μας είναι ετοιμοπαράδοτα από τα καταστήματά μας, ενώ φροντίζουμε οι χρόνοι παραλαβής από το τμήμα παραδόσεων να είναι οι πιο σύντομοι της αγοράς.

Με έπιπλα υψηλής αισθητικής και ποιότητας σε προνομιακές τιμές, είμαστε σίγουροι ότι κάθε ευρώ σας απολαμβάνει το υψηλότερο δυνατό «value for money».

Οι τιμές των επίπλων μας περιλαμβάνουν ΦΠΑ τον οποίο αποδίδουμε στο ελληνικό κράτος, πάντα στα χρονικά όρια που ορίζει ο νόμος.

Συνεισφέρουμε ενεργά στο εθνικό προϊόν αφού φορολογούμαστε στην Ελλάδα και εκπληρώνουμε το χρέος μας ως επιχείρηση καταβάλλοντας όλες τις νόμιμες εισφορές μας στην πολιτεία.

Ο κύριος όγκος των επίπλων των καταστημάτων ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ΕΠΙΠΛΑ παράγεται από ελληνικά χέρια, στηρίζοντας την τοπική επιχειρηματικότητα τις ελληνικές επιχειρήσεις επίπλων δίνοντας αξία στην εγχώρια παραγωγή. Πολλές από αυτές είναι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης και απασχολούν συνολικά περισσότερους από 300 εργαζόμενους.

Πιστεύοντας στο αύριο, ανοίγουμε νέα καταστήματα προσφέροντας νέες θέσεις εργασίας.

Προσανατολιζόμαστε σε εξαγωγές ελληνικών προϊόντων υψηλής ποιότητας.

Δίνουμε τη δυνατότητα στην ελληνική οικογένεια να ξεκινήσει ή να ανανεώσει το σπιτικό της προσφέροντας ποιοτικά έπιπλα στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς.

Στα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ΕΠΙΠΛΑ τολμούμε να ονειρευτούμε το μέλλον όλων μας στην Ελλάδα!

+ Ποσός καιρός θα χρειαστεί μέχρι να παραλάβω τα έπιπλα μου;

Το 90% των επίπλων που παραδίδουμε υπάρχουν σε μικρή παρακαταθήκη, και φτάνουν στο σπίτι σας σε λίγες μέρες. Επίσης μπορούμε να προγραμματίσουμε μια ετεροχρονισμένη παράδοση –για ένα μικρό χρονικό διάστημα, αν είναι απαραίτητο κάτι τέτοιο- και να σας διευκολύνουμε σε κάποια περίπτωση νέου σπιτιού, ανακαίνισης κλπ. Σε κάποιες περιπτώσεις που χρειάζεται ειδική παραγγελία ενός επίπλου, ίσως χρειαστεί λίγος χρόνος παραπάνω.

Το δελτίο παραγγελίας που κρατάτε στα χέρια σας αποτελεί το σχετικό τεκμήριο σχετικά με την ημερομηνία παράδοσης των επίπλων σας. Πρέπει να το έχετε διαθέσιμο μπροστά σας κάθε φορά που επικοινωνείτε με το αρμόδιο τμήμα. Στο δελτίο αυτό αναγράφεται πάντα και η επιθυμητή ημερομηνία παράδοσης που συνήθως απεικονίζει την ευχέρεια παράδοσης των επίπλων σας από την εταιρεία μας σε μια ημερομηνία που εσείς θεωρείτε βολική.

Εφόσον κατά την παραγγελία ελέγχθηκε η διαθεσιμότητα για όλα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και πιστοποιήθηκε η δυνατότητα της παράδοσης δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τίποτα. Θα φροντίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να μείνετε ικανοποιημένοι από την εταιρεία μας και σ’ αυτό το επίπεδο.

Παρόλα αυτά το επιθυμητό δεν είναι πάντοτε εφικτό. Στα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ δε έχουμε κανένα λόγο να καθυστερήσουμε την παράδοση προϊόντων που βρίσκονται στην αποθήκη μας. Κάποιες λίγες φορές, μπορεί, παρόλ’ αυτά, να υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση που συνήθως οφείλεται στον προμηθευτή-κατασκευαστή των επίπλων σας. Ειδικά στην περίοδο κρίσης που διανύουμε το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στην πρώτη ύλη που μπορεί να έρθει με μια μικροκαθυστέρηση και να δημιουργήσει το σχετικό πρόβλημα στην παραγωγή.

Αν διαπιστωθεί μια τέτοια καθυστέρηση και εφόσον αυτή είναι μεγαλύτερη από το διάστημα των 1-2 ημερών μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα παραδόσεων για να ενημερωθείτε σχετικά. Οι άνθρωποί μας θα σας εξηγήσουν τους λόγους καθυστέρησης και θα σας ορίσουν την νέα ημερομηνία παράδοσης.

Σε τέτοιες περιπτώσεις θα παρακαλούσαμε να κάνετε λίγη υπομονή. Άλλωστε κάνετε μια αγορά που κρατά για μια ζωή, λίγες επιπλέον ημέρες καθυστέρησης δεν πρόκειται να αλλάξουν τίποτα. Εάν η σχετική ημερομηνία υπαγορεύεται από κάποια γεγονότα, πχ. γάμος, θα κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας ώστε να μην έχετε κανένα πρόβλημα.

+ Με ποιους τρόπους μπορώ να παραλάβω τα έπιπλα μου;

Τα έπιπλα που παραγγείλατε μπορείτε να τα παραλάβετε μόνοι σας ή να συζητήσετε με τους ανθρώπους μας το κόστος μεταφοράς και τοποθέτησης στο χώρο σας.

Τα σημεία παραλαβής είναι για τη Θεσσαλονίκη το κεντρικό μας κατάστημα στη στροφή Ωραιοκάστρου και για την Αθήνα το κατάστημα της Λεωφ. Κηφισού 60, στο Περιστέρι.

Η παραλαβή από την Θεσσαλονίκη γίνεται Δευτέρα-Σάββατο 10:00 έως 13:00 με ραντεβού.

Η παραλαβή από την Αθήνα γίνεται Τρίτη και Παρασκευή 11:00 έως 16:00 με ραντεβού.

Το ραντεβού κλείνετε με το Τμήμα Παραδόσεων ή τον σύμβουλο διακόσμησης που σας εξυπηρέτησε, για να μάθετε εάν τα είδη που παραγγείλατε, βρίσκονται στην αποθήκη μας. Υπολογίστε, όμως, ότι απαιτείται κάποιος χρόνος προεργασίας και μεταφοράς τους από τους υπεύθυνους παραδόσεων στη ράμπα.

Μπορείτε επίσης να μάθετε λεπτομέρειες για τον όγκο των επίπλων και το μεταφορικό μέσο που θα χρειαστείτε ή ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο να γνωρίζετε.

Εάν η αγορά σας περιλαμβάνει μεταφορά και συναρμολόγηση θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας, μόλις ετοιμαστούν τα έπιπλα σας, για να κανονίσουμε το σχετικό ραντεβού παράδοσης.

+ Πότε επικοινωνούμε τηλεφωνικά, με ποια τμήματα και για ποιον λόγο;

Από τη στιγμή της παραγγελίας σας από τα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ο πρώτος άνθρωπος που θα αναζητήσετε σε περίπτωση που χρειαστείτε οτιδήποτε είναι ο σύμβουλος διακόσμησης - πωλητής με τον οποίο κάνατε την αγορά σας. Θα σας δώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα χρειαστείτε και θα σας κατευθύνει, αν χρειάζεται, στο αρμόδιο τμήμα για επιπλέον πληροφορίες ή οτιδήποτε άλλο.

Οι ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα από το οποίο εξυπηρετηθήκατε είναι 14:00 με 17:00 το μεσημέρι. Αν για κάποιο λόγο ο πωλητής σας δεν μπορεί να σας απαντήσει εκείνη την ώρα, οι συνάδελφοί του θα τον ενημερώσουν και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατόν, συνήθως μέσα στην ίδια ημέρα.

Το Τμήμα Παραδόσεων επικοινωνεί μαζί σας μια ημέρα πριν την προγραμματισμένη παράδοση των επίπλων σας για να σας ενημερώσει σχετικά με το χρονοδιάγραμμα και τις υπόλοιπες λεπτομέρειες που πιθανόν χρειάζεται να διευκρινιστούν.

Περισσότερες πληροφορίες για παράδοση των επίπλων σας μπορείτε να διαβάσετε στη συνέχεια αυτού του κειμένου.

+ Ποιο είναι το κόστος μεταφοράς και τοποθέτησης;

Όλες οι παραγγελίες επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής ανά προϊόν.

Η παραπάνω χρέωση συμπεριλαμβάνει Φ.Π.Α. 24%.

Οι περιοχές εξυπηρέτησης της εταιρείας αφορούν τα όρια των πολεοδομικών συγκροτημάτων της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας – Πειραιά.

Στις περιπτώσεις παραδόσεων εκτός των περιοχών εξυπηρέτησης της εταιρείας ο πελάτης υποχρεούται να επιλέξει ο ίδιος τον τρόπο αποστολής, είτε με εκ μέρους του εντεταλμένο μεταφορέα, είτε με ιδία μέσα.

Η εταιρεία από την πλευρά της εκπληρώνει την υποχρέωση της για μεταβίβαση και παράδοση του είδους σε άρτια κατάσταση και συσκευασία είτε στον πελάτη αυτοπροσώπως, είτε στο μεταφορέα που ορίζει ο αγοραστής.

+ Πώς μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Κατά την παραγγελία των επίπλων σας από τα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ έγινε ο απαραίτητος έλεγχος της διαθεσιμότητας των προϊόντων που επιθυμείτε και ενημερωθήκατε για τον χρόνο παράδοσης που θα απαιτηθεί. Για να γίνει δέσμευση των προϊόντων σας και να προχωρήσει η παραγγελία σας θα πρέπει να προκαταβάλετε τουλάχιστον το 25% της αξίας για τα προϊόντα που βρίσκονται σε διαρκή παρακαταθήκη και τουλάχιστον το 40% της αξίας για τα προϊόντα ειδικής παραγγελίας.

Το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί, για παράδοση των επίπλων σας στη συγκεκριμένη ημερομηνία που συμφωνήσαμε, προσμετράται από τη στιγμή που συμπληρώθηκε η προκαταβολή σας στο απαιτούμενο όριο.

Η εξόφληση του υπολοίπου χρηματικού ποσού της παραγγελίας σας γίνεται: Α. Μια ημέρα πριν την ημερομηνία παράδοσης μέσω τραπέζης, εκτός κι αν έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό με τον υπεύθυνο σύμβουλο-διακοσμητή κατά την παραγγελία σας, το οποίο πρέπει να αναγράφεται στο δελτίο παραγγελίας σας. Β. Κατά την προσέλευσή σας, σε περίπτωση παραλαβής με δικό σας μέσο, στα καταστήματά μας.

Με το αρμόδιο Τμήμα Παραδόσεων μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 2310681253 14:00 με 17:00 το μεσημέρι και email στο [email protected]

+ Αν κάτι πάει στραβά;

Έχουμε πάντα τη διάθεση να σας προσφέρουμε, εκτός από τα καλύτερα προϊόντα, και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Τα προϊόντα μας παραδίδονται πάντα σε άριστη κατάσταση γι’αυτό και επιθυμούμε τον έλεγχο από εσάς κατά την παραλαβή τους. Ενημερώστε τον υπεύθυνο πωλητή σας για το όποιο πρόβλημα σας, πριν φύγει το συνεργείο μας από τον χώρο σας.

Θα θέλαμε φυσικά την κατανόησή σας και λίγο χρόνο για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα και να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση. Αφού επιβεβαιωθεί το πρόβλημα από τους τεχνικούς μας ή και τον κατασκευαστή, θα φροντίσουμε για την γρήγορη επίλυσή του.

Μπορείτε να επικοινωνείτε με το κατάστημα από όπου αγοράσατε τα έπιπλά σας καθημερινά 15:00 με 17:00 ώστε να μας δώσετε περισσότερες σχετικές πληροφορίες. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα είμαστε δίπλα σας σε ότι κι αν χρειαστείτε.

Λόγος επιστροφής και αντικατάστασης προϊόντος αποτελεί:

Να έχει παραδοθεί άλλο προϊόν από αυτό που αναγράφεται στην αρχική παραγγελία λόγω λάθους στη διαδικασία, την τιμολόγηση, την αποστολή, ή αν στα προϊόντα προκλήθηκαν ελαττώματα κατά τη μεταφορά, όταν αυτή γίνεται από συνεργεία της εταιρείας. Σε περίπτωση μεταφοράς μέσω πρακτορείου και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί σε άριστη κατάσταση στο πρακτορείο της επιλογής του πελάτη την ευθύνη φέρει το αντίστοιχο πρακτορείο μεταφορών.

Σε κάθε περίπτωση που αποδεδειγμένα υπάρχει αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό λάθος για τα οποία φέρει την ευθύνη η εταιρεία ή και ο κατασκευαστής.

Το κόστος μεταφοράς προϊόντων προς επιστροφή, επισκευή ή αντικατάσταση (όπως αναγράφεται στην Πολιτική Επιστροφών), καθώς και το κόστος μιας επισκευής είναι ευθύνη του πελάτη.

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μόνο στις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα ή έλλειψη ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

+ Τι εγγύηση έχουν τα έπιπλα που αγοράζω;

Όλα τα έπιπλά μας καλύπτονται από σχετική εγγύηση καλής χρήσης που αναλύεται ανά είδος παρακάτω, καθώς και στο σχετικό έντυπο, με τις οδηγίες χρήσης και συντήρησης των επίπλων σας, που παραλάβατε κατά την παραγγελία. Παρακαλούμε να φυλάξετε την απόδειξη ή αντίγραφό της για να την επιδείξετε σε περίπτωση χρήσης των όρων της εγγύησης. Η εγγύηση καλής χρήσης δεν ισχύει σε περιπτώσεις φθοράς που προέρχονται από κακή χρήση, λανθασμένη χρήση καθαριστικών ή άλλων προϊόντων καθώς και εξωτερικούς παράγοντες όπως εκτεταμένη έκθεση σε ήλιο, υγρασία κλπ.

Είναι πολύ σημαντική η ενημέρωση μας κατά τη στιγμή που παραλαμβάνετε τα έπιπλά σας. Έτσι γνωρίζουμε ότι παραλάβατε, ό,τι έπρεπε - όπως έπρεπε ή ότι κάτι, για το οποίο δεν ευθύνεστε, πήγε στραβά. Είμαστε πάντα πρόθυμοι να σας βοηθήσουμε με ό,τι χρειαστείτε εκείνη τη στιγμή αλλά και στο μέλλον.

Με μεγάλη χαρά θα δεχτούμε την αξιολόγησή σας για τα έπιπλα και τις υπηρεσίες μας, την οποία θα βρείτε εδώ.

Η εμπειρία μας δείχνει ότι σπάνια θα υπάρξει ελαττωματικό προϊόν από την κατασκευή του. Συνήθως προβλήματα δημιουργεί η κακή χρήση των επίπλων, πχ. ισχυρό καθαριστικό πάνω σε λούστρο επίπλου, υπερβολική έκθεση στον ήλιο κλπ. Παρόλα αυτά τα προϊόντα μας καλύπτονται από αντίστοιχη εγγύηση, πάντα βέβαια με την προûπόθεση καλής χρήσης, ως εξής:

4 έτη οι βαφές λούστρων των επίπλων
1 έτος τα έγχρωμα λούστρα επίπλων (λάκες)
2 έτη οι μηχανισμοί και τα λοιπά εξαρτήματα
1 έτος τα ηλεκτρικά μέρη των μηχανισμών
3 έτη τα στρώματα εκτός του στρώματος Maximum Comfort
1 έτος στο στρώμα Maximum Comfort
18 μήνες για επενδύσεις από τεχνόδερμα ή ecopelle που καλύπτουν σημεία επαφής με το σώμα

Η εγγύηση καλής χρήσης των προϊόντων δεν περιλαμβάνει την αποστολή τεχνικών της εταιρείας, καθώς και τη μεταφορά προς αντικατάσταση του προϊόντος από και προς τον χώρο του πελάτη. Οι παραπάνω υπηρεσίες χρεώνονται ξεχωριστά και δεν αποτελούν τμήμα της εγγύησης. Η εγγύηση αφορά το προϊόν και όχι τη μεταφορά του.

Ζητείστε περισσότερες πληροφορίες από τους ανθρώπους μας.

+ Είναι τα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ φιλικά προς το περιβάλλον;

Στα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ νοιαζόμαστε για το οικολογικό μας αποτύπωμα και λειτουργούμε φιλικά προς το περιβάλλον. Η ξυλεία των επίπλων μας προέρχεται μόνο από ελεγχόμενες καλλιέργειες. Χρησιμοποιούμε μη τοξικά φινιρίσματα και προϊόντα με πιστοποίηση Ε1 και Ε0. Τα υλικά συσκευασίας μας συλλέγονται μετά την παράδοσή τους από τους ανθρώπους μας και οδηγούνται στην ανακύκλωση. Έτσι, εμείς στα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ, είμαστε σίγουροι ότι η ποιότητά μας συνοδεύεται και από τον απαραίτητο σεβασμό στο περιβάλλον για μας και τα παιδιά μας.

+ Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στην ορθή επιλογή για τη διακόσμηση των χώρων μου;

Στα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ΕΠΙΠΛΑ πιστεύουμε ότι το απαλό και βαθύ κάθισμα ενός καναπέ, το design του, η μυρωδιά του ξύλου, ζωντανεύουν κάθε φορά που αναζητάμε ηρεμία και γαλήνη. Τα έπιπλα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ έχουν ψυχή, σας μιλούν και σας ταξιδεύουν.

Στα καταστήματά μας θα βρείτε εξειδικευμένους σύμβουλους διακόσμησης που θα σας ακούσουν και θα σας βοηθήσουν να κάνετε την ιδανικότερη επιλογή για τα έπιπλα σας.

Φροντίστε να γνωρίζετε τις διαστάσεις των χώρων επιθυμείτε να επιπλώσετε, περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα και στις εκθέσεις μας για να πάρετε ιδέες και να επιλέξετε το στυλ που σας ταιριάζει και οι άνθρωποί μας είναι πάντα πρόθυμοι να σας προτείνουν τις καλύτερες λύσεις για σας, με βάση το γούστο και το ύψος της επένδυσής σας.

Στόχος μας είναι να σας βοήθουμε να δημιουργήσετε μια ευχάριστη σπιτική ατμόσφαιρα και να χαίρεστε πραγματικά τα έπιπλα μας για πολλά χρόνια.