After sale care Desktop
After sale care Mobile2

Πρωταρχικό καθήκον και μέλημα της εταιρείας Μαρμαρίδης Έπιπλα είναι οι πελάτες της να απολαμβάνουν τόσο τα καλύτερα προϊόντα, όσο και την καλύτερη εξυπηρέτηση. Έχοντας διανύσει στο χώρο του επίπλου παραπάνω από μισό αιώνα ζωής, η Μαρμαρίδης Έπιπλα είναι δίπλα στους καταναλωτές της σε ότι χρειαστούν.

Όλα τα προϊόντα της εταιρείας μας διαθέτουν εγγύηση καλής χρήσης, της οποίας το χρονικό διάστημα ισχύς διαφέρει ανά προϊόν ανά εξάρτημα και λειτουργία

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την εγγύηση καλής χρήσης

 

Περιπτώσεις που δεν ισχύει η εγγύηση καλής χρήσης

 

Οδηγίες καλής χρήσης και συντήρησης προϊόντων όλων των ειδών (καναπέδες, στρώματα, ξύλινες κατασκευές, κτλ), που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε ποια είναι η πρέπουσα χρήση και τι λάθος ενδεχομένως μπορεί να πραγματοποιήθηκε και δημιουργήθηκε φθορά στο προϊόν.

 

Στην Μαρμαρίδης Έπιπλα η εγγύηση καλής χρήσης αφορά το προϊόν και όχι την επίσκεψη τεχνικού ή μεταφοράς του προϊόντος. Για να μπορείτε να κάνετε χρήση της εγγύησης πρέπει να φυλάξετε την απόδειξη ή αντίγραφό της, ώστε να μπορεί να ταυτοποιηθεί η παραγγελία σας.

Το εξειδικευμένο προσωπικό της Μαρμαρίδης Έπιπλα βρίσκετε καθημερινά στην διάθεση σας έτοιμο να σας προτείνει λύσεις για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεται. Στόχος της εταιρείας Μαρμαρίδης Έπιπλα είναι να
εξυπηρετήσει τους καταναλωτές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

 

Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα σας μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά ή μέσω email με το αρμόδιο τμήμα, για να δώσετε περισσότερες πληροφορίες για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας την επόμενη εργάσιμη εκτός Σαββάτου.

 

*Απαραίτητη προυπόθεση ειναι η επείδηξη του παραστατικού αγοράς*

 

Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα είμαστε δίπλα σας σε ότι κι αν χρειαστείτε.

Επικοινωνία After Sale Care Αθήνα

✆ 6983260800 τηλέφωνο Αθήνας

(Καθημερινά 13:00 με 16:00 εκτός Σαββάτου)
Το viber παραμένει διαθέσιμο καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, καθώς η τηλεφωνική εξυπηρέτηση 13:00-16:00 εκτός Σαββάτου.

Επικοινωνία After Sale Care Θεσσαλονίκη

[email protected]
✆ 6986829550 τηλέφωνο Θεσσαλονίκης (Καθημερινά 13:00 με 16:00 εκτός Σαββάτου)

Συχνές ερωτήσεις :

+ Τι περιλαμβάνει το after sale service για τα έπιπλα σας;

Το after sales service Μαρμαρίδης περιλαμβάνει μια πλήρη σειρά υπηρεσιών με στόχο την πλήρη ικανοποίηση των πελατών μας. Συγκεκριμένα, προσφέρουμε:

Επισκευές και Συντήρηση: Παρέχουμε εξειδικευμένες επισκευές για την αντιμετώπιση οποιασδήποτε ζημιάς ή προβλήματος με τα έπιπλά σας. Επίσης, παρέχουμε συμβουλές και οδηγίες για τη συντήρηση των επίπλων προκειμένου να διατηρήσετε την αρχική τους κατάσταση.

Αντικατάσταση Ανταλλακτικών: Σε περίπτωση που απαιτείται, παρέχουμε γνήσια ανταλλακτικά για τα προϊόντα μας, προκειμένου να επιλυθούν προβλήματα και να διασφαλιστεί η βέλτιστη λειτουργία.

Συμβουλές για Χρήση: Παρέχουμε λεπτομερείς οδηγίες για τον σωστό τρόπο χρήσης των επίπλων σας, προκειμένου να αποφύγετε προβλήματα και φθορές που προκαλούνται από λανθασμένη χρήση.

Εγγύηση καλής χρήσης: Εγγυόμαστε ότι τα προϊόντα μας κατασκευάζονται με υψηλά πρότυπα ποιότητας. Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα που οφείλεται σε ελαττώματα κατασκευής, θα επιλυθεί με βάση την πολιτική εγγύησης μας.

Υποστήριξη Πελατών: Οι εξειδικευμένοι εκπρόσωποί μας είναι διαθέσιμοι για να απαντήσουν σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις έχετε σχετικά με τα προϊόντα μας, τη χρήση τους και τις υπηρεσίες after sales.

Παρακολούθηση Προόδου: Σας κρατάμε ενήμερους σχετικά με την πρόοδο της επισκευής ή της αντικατάστασης των προϊόντων σας, προσφέροντας σαφείς πληροφορίες για το χρονοδιάγραμμα και την κατάσταση.

Προσωπική Φροντίδα: Σας προσφέρουμε εξατομικευμένη προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σας, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι λαμβάνετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

+ Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το τμήμα after sales για ερωτήσεις;

Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις που αφορούν το τμήμα after sales, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω των παρακάτω τρόπων:

Τηλεφωνικώς: Καλέστε μας στα παραπάνω τηλέφωνα για Αθήνα και Θεσσαλονίκη για να σας εξυπηρετήσουμε. Οι εκπρόσωποί μας θα είναι στη διάθεσή σας για να απαντήσουν σε οποιεσδήποτε απορίες έχετε. Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί καθημερινές από τη 13:00 έως τις 16:00. Μπορείτε να αφήσετε μήνυμα στο viber οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας καθημερινά από τη 13:00 έως τις 16:00

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email για να μοιραστείτε τις ερωτήσεις ή τα προβλήματά σας. Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό με χρήσιμες πληροφορίες.

Φόρμα Επικοινωνίας: Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας που υπάρχει διαθέσιμη σε αυτή την σελίδα με τα στοιχεία σας και την ερώτησή σας. Θα ανταποκριθούμε σύντομα μέσω email.

Viber: Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω Viber γράφοντας τα στοιχεία της παραγγελίας σας καθώς και με φωτογραφίες στο 6983260800 για την καλύτερη κατανόηση του προβλήματος.

+ Πως λειτουργεί η διαδικασία επισκευής σε περίπτωση που ένα έπιπλο έχει ζημιά;

Η διαδικασία επισκευής για ένα έπιπλο που έχει υποστεί ζημιά περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα:

Επικοινωνία: Επικοινωνήστε με το τμήμα after sales μας μέσω τηλεφώνου, email, φόρμας επικοινωνίας ή κοινωνικών δικτύων και αναφέρετε το πρόβλημα και τη ζημιά που έχει υποστεί το έπιπλο.

Εκτίμηση Ζημιάς: Σας ζητούμε να παράσχετε φωτογραφίες της ζημιάς ώστε να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε την κατάσταση του προϊόντος και να κατανοήσουμε τον τύπο της ζημιάς.

Αξιολόγηση και Πρόταση: Με βάση την αξιολόγησή μας, θα σας προσφέρουμε μια πρόταση για την επισκευή του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένου του κόστους και του χρονοδιαγράμματος.

Συνεννόηση και Συμφωνία: Θα συζητήσουμε μαζί σας τις λεπτομέρειες της πρότασης μας και θα συμφωνήσουμε σε όλες τις λεπτομέρειες πριν προχωρήσουμε.

Αποστολή: Εάν είναι απαραίτητο, θα σας ζητήσουμε να μας αποστείλετε το έπιπλο στον καθορισμένο τόπο. Θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι το έπιπλο είναι καλά συσκευασμένο για μεταφορά.

Επισκευή: Οι ειδικοί τεχνίτες μας θα εκτελέσουν την επισκευή με βάση τις συμφωνηθείσες προδιαγραφές. Θα επιδιορθώσουν τη ζημιά με προσοχή στη λεπτομέρεια και την ποιότητα.

Έλεγχος και Επαναφορά: Μετά την ολοκλήρωση της επισκευής, το έπιπλο θα υποβληθεί σε έλεγχο για να διασφαλιστεί ότι η επισκευή έχει γίνει σωστά και ότι το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση.

Επιστροφή: Όταν ολοκληρωθεί η επισκευή, θα σας ενημερώσουμε για να οργανώσουμε την επιστροφή του προϊόντος σας. Η διαδικασία αυτή επιδιώκει να επισκευάσει τα προϊόντα σας με αποτελεσματικό και προσεκτικό τρόπο, διασφαλίζοντας ότι θα απολαμβάνετε ξανά την ποιότητα και την αισθητική των επίπλων σας.

+ Προσφέρετε εγγύηση για τα προϊόντα που αγόρασα και πόσο καιρό διαρκεί;

Παρέχουμε εγγύηση για τα προϊόντα που αγοράσατε από εμάς. Η διάρκεια της εγγύησης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τύπο του προϊόντος και σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας.
Κατά τη διάρκεια της εγγύησης, θα αναλάβουμε την επισκευή ή την αντικατάσταση του προϊόντος εάν αποδειχθεί ότι υπάρχουν ελαττώματα κατασκευής ή υλικού. Ωστόσο, η εγγύηση δεν καλύπτει ζημιές που προκλήθηκαν από λανθασμένη χρήση, ατυχήματα ή φυσιολογική φθορά λόγω καθημερινής χρήσης.
Για να επικοινωνήσετε μαζί μας σχετικά με την εγγύηση ή να ζητήσετε υποστήριξη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω email. Θα είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να απολαμβάνετε τα προϊόντα σας με ασφάλεια και εμπιστοσύνη.

+ Πως μπορώ να πληροφορηθώ για την εξέλιξη της αίτησης μου;

Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω email και θα σας ενημερώσουμε σχετικά με την πορεία της αίτησης σας

+ Ποιοι είναι οι συνήθεις χρόνοι ανταπόκρισης για την εξυπηρέτηση της αίτησης μου;

Οι συνήθεις χρόνοι ανταπόκρισης για την εξυπηρέτηση μιας αίτησης μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο της αίτησης και τον όγκο εργασίας, καθώς και την χρονική περίοδο (γιορτές, αργίες κτλ). Ωστόσο, προσπαθούμε να διατηρούμε τους παρακάτω συνήθεις χρόνους ανταπόκρισης:

Αρχική Επαφή: Μετά την υποβολή της αίτησης, αναμένετε να λάβετε απάντηση εντός 1-2 εργάσιμων ημερών. Κατά τη διάρκεια αυτής της πρώτης ανταπόκρισης, θα λάβετε επιβεβαίωση για τη λήψη της αίτησής σας και περαιτέρω οδηγίες.

Εκτίμηση Ζημιάς ή Απαιτούμενων Εργασιών: Εάν η αίτησή σας αφορά επισκευή ή αντικατάσταση, η εκτίμηση της ζημιάς ή των απαιτούμενων εργασιών μπορεί να απαιτήσει 3-5 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με τον τύπο και τη σοβαρότητα της ζημιάς.

Προγραμματισμός Επισκευής: Όταν έχει καθοριστεί η ανάγκη για επισκευή, θα σας ενημερώσουμε για τον προγραμματισμό της. Ο χρόνος αυτός μπορεί να κυμαίνεται από 1-2 εβδομάδες ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των τεχνικών και των αναγκαίων ανταλλακτικών.

+ Παρέχετε υπηρεσίες ανταλλακτικών για τα έπιπλα;

Ναι, παρέχουμε υπηρεσίες ανταλλακτικών για τα έπιπλα μας. Εάν ένα από τα έπιπλά σας χρειάζεται ανταλλακτικά λόγω φθοράς, βλάβης ή άλλου λόγου, μπορούμε να σας παρέχουμε τα αναγκαία ανταλλακτικά για να αποκαταστήσετε το προϊόν.

Κατά την επικοινωνία με το τμήμα after sales μας, αναφέρετε το μοντέλο του προϊόντος και τη λεπτομέρεια του ανταλλακτικού που χρειάζεστε. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σε εύλογο χρόνο ανάλογα με το ιστορικό του προϊόντος και την παλαιότητά του για να σας παρέχουμε το ανταλλακτικό που χρειάζεστε.

+ Τι πρέπει να κάνω αν παρατηρήσω ένα ελάττωμα στο έπιπλο μου αφού παραλάβω;

Εάν παρατηρήσετε ένα ελάττωμα στο έπιπλό σας μετά την παράδοση, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να διευθετήσετε το θέμα:

Άμεση Επικοινωνία: Επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό μετά την εντοπισμό του ελαττώματος. Χρησιμοποιήστε τα στοιχεία επικοινωνίας που σας παρέχουμε στα FAQs ή στην απόδειξη της αγοράς.

Παροχή Πληροφοριών: Αναφέρετε αναλυτικά το είδος του ελαττώματος, περιγράφοντας το με λεπτομέρειες. Παρέχοντας φωτογραφίες του ελαττώματος θα βοηθήσετε στην καλύτερη αντιμετώπιση του θέματος.

Αξιολόγηση: Οι ειδικοί μας θα αξιολογήσουν τις παρεχόμενες πληροφορίες και φωτογραφίες για να κατανοήσουν το ελάττωμα και να προτείνουν το κατάλληλο βήμα.

Αντικατάσταση ή Επισκευή: Ανάλογα με τη σοβαρότητα του ελαττώματος, θα προτείνουμε αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος. Θα σας ενημερώσουμε για τα βήματα που θα ακολουθηθούν.

Προγραμματισμός Επέμβασης: Εάν απαιτείται επισκευή ή αντικατάσταση, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας και τους όρους των εγγυήσεων καλής χρήσης, θα προγραμματίσουμε την αντίστοιχη επέμβαση. Θα σας πληροφορήσουμε για τον χρόνο και τη διαδικασία.

Παροχή Ανταλλακτικών: Εάν απαιτείται αντικατάσταση εξαρτημάτων, θα σας παράσχουμε τα αναγκαία ανταλλακτικά και τις οδηγίες για την αντικατάστασή τους.

Ο στόχος μας είναι να διορθώσουμε το ελάττωμα με τον ταχύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο, έτσι ώστε να μπορείτε να απολαμβάνετε τα έπιπλά σας σε άριστη κατάσταση.

+ Πως μπορώ να φροντίσω τα έπιπλα μου για να διατηρηθούν σε καλή κατάσταση;

Θα βρείτε οδηγίες καλής χρήσης των προϊόντων εδώ.

+ Πως λειτουργεί η επιστροφή προϊόντων για επισκευή ή αντικατάσταση αν δεν βρίσκομαι στην ίδια περιοχή με το κατάστημά σας;

Αν δεν βρίσκεστε στην ίδια περιοχή με το κατάστημά μας και χρειάζεστε επισκευή ή αντικατάσταση ενός προϊόντος, η διαδικασία μπορεί να περιλαμβάνει τα εξής βήματα:

Επικοινωνία: Επικοινωνήστε με το τμήμα after sales μας, κατά προτίμηση μέσω email ή τηλεφώνου. Αναφέρετε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και την αίτησή σας για επισκευή ή αντικατάσταση.

Παροχή Πληροφοριών: Θα χρειαστούμε πληροφορίες σχετικά με το προϊόν, όπως το μοντέλο, τον αριθμό σειράς και την ακριβή περιγραφή του προβλήματος.

Αξιολόγηση Εφικτότητας: Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί μας θα αξιολογήσουν την εφικτότητα της επισκευής ή αντικατάστασης από απόσταση. Αναλόγως, θα σας παράσχουμε οδηγίες για το επόμενο βήμα.

Επιστροφή Προϊόντος: Αναλόγως της κρίσης μας, θα σας ζητήσουμε να επιστρέψετε το προϊόν για επισκευή ή αντικατάσταση. Θα σας παράσχουμε οδηγίες για την ασφαλή αποστολή του.

Αποστολή και Επισκευή: Όταν λάβουμε το προϊόν, οι τεχνικοί μας θα διενεργήσουν την επισκευή ή θα προβούν στην αντικατάσταση, ανάλογα με την περίπτωση. Θα προσπαθήσουμε να το επιστρέψουμε σε εσάς το συντομότερο δυνατό.

Επιστροφή προς εσάς: Όταν ολοκληρωθεί η επισκευή ή η αντικατάσταση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να οργανώσουμε την επιστροφή του προϊόντος προς εσάς

. Κατά τη διάρκεια ολόκληρης της διαδικασίας, θα σας παρέχουμε τις απαραίτητες πληροφορίες και θα ενημερώνεστε για την πρόοδο της αίτησής σας, προκειμένου να εξασφαλίσουμε την αποτελεσματική εξυπηρέτησή σας.

+ Υπάρχουν επιπλέον κόστη για τις υπηρεσίες after sales, όπως ταξίδια τεχνικού ή ανταλλακτικά;

Τα επιπλέον κόστη για τις υπηρεσίες after sales, όπως ταξίδια τεχνικού ή ανταλλακτικά, μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο της υπηρεσίας που χρειάζεστε και την περιοχή σας.

Χρεώσεις Υπηρεσιών: Σε ορισμένες περιπτώσεις, εάν χρειάζεται τεχνικός να επισκευάσει το προϊόν στον τόπο χρήσης σας, μπορεί να χρεωθείτε για το κόστος του ταξιδιού και της εργασίας του τεχνικού. Αυτό συνήθως συμβαίνει εάν η εγγύηση έχει λήξει ή εάν το πρόβλημα δεν καλύπτεται από την εγγύηση.

Ανταλλακτικά: Εάν απαιτούνται ανταλλακτικά για την επισκευή, ορισμένες εταιρείες μπορεί να σας χρεώσουν για το κόστος των ανταλλακτικών και την εργασία για την αντικατάστασή τους.

Συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα after sales της εταιρείας σας για να λάβετε ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τις επιπλέον χρεώσεις που μπορεί να ισχύουν για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες που χρειάζεστε.

+ Υπάρχει περίπτωση να μαλακώσει το κάθισμα του καναπέ;

Μπορεί να έχουμε την αίσθηση αυτή αλλα οι καινούριοι καναπέδες είναι σαν ένα καινούριο ρούχο που το φοράμε και το αισθανόμαστε στενό μέχρι να πάρει την φόρμα του σώματος μας. Έτσι και ο καναπές προσαρμόζεται στον τρόπο που καθόμαστε. Πρέπει να γνωρίζουμε ότι τα σημειακά φορτία βάρους επιβαρύνουν το συγκεκριμένο σημείο του καναπέ, οπότε πρέπει να καθόμαστε παντού ομοιόμορφα αλλιώς θα αλλάζει η συμπεριφορά των υλικών από σημείο σε σημείο αφού δεν είναι ιδιά η καταπόνηση. Όταν γίνεται σωστή χρήση και συντήρηση του καναπέ έχουμε έναν καινούριο καναπέ για χρονιά. Δείτε εδώ οδηγίες χρήσης και συντήρησης.

+ Επηρεάζει η υγρασία τα έπιπλα;

Η υγρασία είναι εχθρός ενός όμορφου και λειτουργικού επίπλου. Τα έπιπλα που είναι κατασκευασμένα από ξύλο ή μοριοσανίδα ή οποιοδήποτε παραγωγό του ξύλου μπορεί να παρουσιάσουν φουσκώματα στην επιφάνεια τους η στα σόκαρα (πλαϊνά) εάν εκτίονται σε χώρους με αυξημένη υγρασία ή εάν χυθεί κάποιο υγρό και μείνει αρκετή ώρα χωρίς να μαζευτεί εγκαίρως. Ο τρόπος να διατηρήσουμε καινούρια τα ξύλινα έπιπλα μας είναι απλός, τα κρατάμε στεγνά δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στα σημεία που μπορεί να μείνει υγρασία χωρίς να σκουπιστεί (ενώσεις, συρτάρια, προεκτάσεις κοκ).

+ Υπάρχει περίπτωση να σπάσει το κρεβάτι του καναπέ;

Οι καναπέδες που γίνονται κρεβάτια έχουν ενισχυμένα σημειακά φορτία και ενισχυμένη συνδεσμολογία. Εάν γίνεται σωστή χρήση του καναπέ όταν είναι καναπές αλλα και όταν είναι κρεβάτι, θα έχετε ένα καινούριο καναπέ κρεβάτι για πολλά χρόνια. Στις σπάνιες περιπτώσεις που μπορεί να σπάσει ένα κρεβάτι από τον καναπέ κρεβάτι γίνεται από την λανθασμένη χρήση του κρεβατιού. Να θυμάστε όλες οι απότομες κινήσεις αλλα και τα χοροπηδητά στα έπιπλα είναι γενικότερα καταστροφικά. Δείτε εδώ τρόπους χρήσης και συντήρησης.

+ Συναρμολόγησα μόνος μου τις καρέκλες, γιατί κουνιούνται ;

Όλα τα προιόντα με σημεία που βιδώνονται μετά από κάποιο χρονικό διάστημα και αναλόγως την χρήση, χαλαρώνουν στα σημεία αυτά με αποτέλεσμα να κουνιούνται. Καθώς επίσης η σωστή συναρμολόγηση είναι ένας παράγοντας που προϋποθέτει να μην συμβαίνει αυτό. Η σωστή συντήρηση προϋποθέτει το σφίξιμο των βιδών ανα διαστήματα ώστε να διατηρίσουμε την αρχική κατάσταση.

+ Συναρμολόγησα μονός μου το κρεβάτι και τρίζει γιατί;

Τα κρεβάτια με σωμιέ και ύφασμα μπορεί να τρίζουν. Γιατί δεν έχουν βιδωθεί σωστά ή γιατί έχουν χαλαρώσει τα σημεία που βιδώνονται αυτό διορθώνεται ευκολά εάν σφίξουμε όλες τις βίδες, κατι που πρέπει να κάνουμε κάθε χρόνο συντηρώντας τες. Τα κρεβάτια με τάβλες. Συνήθως τρίζουν από την τριβή που δημιουργείται στο σημείο που ακουμπάνε οι τάβλες με τις τραβέρσες του κρεβατιού. Επίσης, αυτός ο τριγμός λύνεται εάν σταθεροποιήσουμε τις τάβλες με βίδωμα, αφού πρώτα κάνουμε τρύπες και στις τάβλες και στα πιxάκια στο ίδιο σημείο ώστε μετα να μπει η βίδα χωρίς να σχιστεί.

+ Μόλις παρέλαβα καρέκλες και ειναι στραβά τα πόδια, πώς μπορεί να διορθωθεί ;

Η εντύπωση πως είναι στραβά τα πόδια μπορεί να οφείλετε στο ότι το πάτωμα έχει αυξομειώσεις λίγων χιλιοστών και δεν στέκεται καλά η καρέκλα πάνω του. Σε καμία περίπτωση αυτό δεν κάνει την καρέκλα ελαττωματική και επίφοβη για εμφάνιση ελαττώματος.Με προυπόθεση την σωστή συναρμολόγιση και με την χρήση τα σιδερένια πόδια έχουν την ιδιότητα να προσαρμόζονται στο έδαφος σε βάθος δύο εβδομάδων.

Για περισσότερες συμβουλές μπορείτε να απευθυνθείτε και στο After Sale Care.

+ Πήρα καρέκλες και το ύφασμα έχει γραμμές που δεν φέυγουν .

Οι καρέκλες με βελούδινο ύφασμα μερικές φορές μπορεί να παρουσιάσουν στο ύφασμα γραμμές λόγω κατασκευής. Το βελούδινο τρίχωμα έχει την ιδιότητα να επανέρχεται οπότε και αυτές οι γραμμές δεν αποτελούν ελάττωμα της καρέκλας.

Για περισσότερες συμβουλές μπορείτε να απευθυνθείτε και στο After Sale Care.

+ Έχει δημιουργηθεί βαθούλωμα στο στρώμα που αγόρασα, που οφείλετε αυτό ;

Τα στρώματα νέας τεχνολογίας με υλικά μνήμης έχουν την ιδιότητα να προσαρμόζονται στο σώμα σας δίνοντας ανατομικά χαρακτηριστικά προσφέροντά σας ύπνο υψηλής ποιότητας.

Τα συγκεκριμένα υλικά καθώς δεν προορίζονται για να δέχονται κάθετα τη δύναμη του σώματος μπορεί να δημιουργήσουν λακούβα σο σημείο που δέχτηκαν την καταπόνηση. Είναι καλό να γίνεται σωστή χρήση, να γίνεται περιστροφή του στρώματος τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο ούτως ώστε να γίνεται σωστή ανακατανομή των εσωτερικών στοιχείων και να στεγνώνει η κάθε πλευρά από την υγρασία που του μεταφέρουμε καθημερινά.

+ Το εκθεσιακό προιόν που αγόρασα εμφάνισε ελάττωμα, καλύπτεται απο εγγύηση ;

Θέματα τα οποία δεν εμπίπτουν σε εγγυήσεις εις γνώσειν των πελατών κατά την αγορά γνωρίζοντας την κατάσταση του προϊόντος είναι κάτι που τιμολογείται χαμηλότερα για το λόγο αυτο.

Επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης


    ΝαιΌχι


    ΝαιΌχι








    Φυσικό πρόσωποΕταιρεία